Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 18 oktober 2017

Hugs & Kisses

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag heb ik een herfstcreatie voor jullie,


Als basis heb ik een nieuwe shape art mal van Dutch Doobadoo genomen.

Het prachtige design papier is van Noor! Design, mooie herfstkleuren !!

Het plaatje komt uit de vintage plaatjes set van Noor! Design.
Deze heb ik gemat op de welbekende ovaal van Noor! Design.

Links boven heb ik uit groen karton een ronde mal van Noor! Design gestanst.

Aan de rechterkant heb ik onder het bloementoefje de mooie klimopmal van Noor! Design gebruikt, ook deze heb ik uit groen karton gestanst.

Links onder heb ik de pompoenen gedaan, deze heb ik gestanst uit het bijpassende papier van Joy! Crafts.
Ik heb de pompoenen een beetje bewerkt met distress inkt.

Ook heb ik er een paar druppeltjes op gemaakt, hiervoor heb ik de Glossy Accents genomen.
Deze druppeltjes heb ik ook op het takje gedaan.

Links boven heb ik nog van een Crafty Coctail het labeltje Hugs&Kisses geplakt.
Het stempeltje hoort bij deze set.

Verder heb ik nog een stukje ribbelkarton, een papieren kleedje, een lintje en wat sisal gras gebruikt.

Deze keer heb ik alle randen beïnkt met Walnut Stain distress inkt van Tim Holtz.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label 4Noor! Design - Vintage plaatjes - Set Season Greetings Joy! Crafts - Paperpad A4 - Falling Leaves Joy! Crafts - Paperpad A4 - Autumn/Halloween Uni Noor! Design - Autumn - Klimop Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Autumn - Herfst Pompoenen Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Cirkel + hoek Noor! Design - Blauwe mal - Ovale mal sierlijk Noor! Design - Crafty Cocktail - Labels Ranger - Glossy Accents - mini Distress inkt - Mini - Walnut Stain Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn


2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Anoniem zei

Je kaart is super mooi Janet ,echt herfst.
Ziet er gezellig uit ,prachtige kleuren.
Groetjes Jannie