Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 9 september 2017

mixed media lijn Studio light

Hallo,

Ik mag vandaag weer een blogpost verzorgen voor Hobbyvision. Deze keer laat ik jullie een kaart zien die ik heb gemaakt met de nieuwe lijn van Studio light die van de week is uitgekomen: de mixed media lijn.


In deze mixed media lijn zitten erg veel onderdelen. Er zijn masks, stempels, foam stempels, tekststempels en houten ornamenten. Bij deze kaart ben ik begonnen om een achtergrond te maken met distress oxides. Daarna heb ik met dezelfde kleuren distress oxides de masks gebruikt. Ook heb ik met verschillende stempels nog wat accenten aangebracht. De stempels zijn wat dikker zodat je ze makkelijk kunt gebruiken met acrylverf. De stempels heb ik ingekleurd met copics


Nadat ik met dezelfde kleuren distress oxides heb gewerkt om de achtergrond te bewerken met de masks, heb ik als laatste met de zwarte oxide nog een mask gebruikt. Zoals jullie kunnen zien komt dat dan helemaal nar voren en treedt de rest naar de achtergrond. Vervolgens heb ik nog wat accenten aangebracht met witte en zwarte pen.

Ik hoop dat jullie deze creatie mooi vinden en dat jullie net zo enthousiast zijn over de mixed media lijn van studio light. Op you tube zijn al filmpjes beschikbaar waarin nog meer uitgelegd wordt wat je allemaal kunt met deze mixed media lijn: you tube filmpje mixed media.

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:

Studio Light - Mixed Media lijn - Mask stencil A5 nr 16Studio Light - Mixed Media lijn - Mask stencil A5 nr 17Studio Light - Mixed Media lijn - Mask stencil A4 nr 19Studio Light - Mixed Media lijn - Mask stencil A4 nr 20Studio Light - Mixed Media lijn - Clearstamps A6 nr 217Studio Light - Mixed Media lijn - Clearstamps A5 nr 219 Distress Oxides Ink Pad - Black Soot Distress Oxides Ink Pad - Peacock Feathers Distress Oxides Ink Pad - Seedles Preserves Distress Oxides Ink Pad - Fossilized Amber

Liefs,
Karen





Geen opmerkingen: