Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 20 mei 2016

HobbyVision Challenge #50 - Vintage

We beginnen met onze 50ste Challenge. Deze Challenge blijft niet bovenaan staan, maar in de rechter zijbalk staat een link naar de Challenge. Daar kunt u de Challenge makkelijk terugvinden.

We begin with our 50th Challenge. The challenge doesn't stay on the top. You can find it always in the sidebar of this blog.

Deze maand is de Challenge  Vintage
This challenge is: Vintage

Hieronder wat kaarten van het DT team als inspiratie:
Here you can find some cards for inspiration from our DT team:


Astrid




Kim





Jenine

Tineke


Regels:
Er moeten minimaal 15 deelnemers zijn voor de prijs.
De inzending moet nieuw zijn mag dus niet ouder dan een week zijn en niet al ergens gepubliceerd zijn.
Wij geven graag een reactie op de ingezonden stukken, maar wij zouden het wel heel fijn vinden als jullie de Woord Verificatie uit zetten, anders is het voor ons bijna niet doen.

U mag maximaal 2x mee doen!
Rules:
A minimum of 15 participants for the price.
The contribution must be new not older than one week and not published anywhere.
We are happy to respond to the submitted documents, but we would be very happy if you have the word verification off, otherwise it is almost impossible for us to do.

You may publish only 2 projects!

De challenge loopt tot en met 18 Juni, we maken dan de volgende dag de winnaar en bekend en krijgt  van HobbyVision een prijsje.
De prijs is een waardebon van € 10.00 te besteden bij HobbyVision.

You can place your card till 18 of June, than we will announce tomorrow the winner. The winner get's a price from HobbyVision.
The price is a voucher from € 10.00 from HobbyVision.

Veel succes met het maken van de kaart.
We wish you good luck with making this card.





16 opmerkingen:

Nicolette zei

Wat een leuke thema en mooie kaarten.
Ik doe zeker mee.
Groetjes Nicolette

Creanita60.blogspot.nl zei

Mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt door het team voor deze leuke nieuwe challenge!
Groetjes Anita

Doris knippenenplakken zei

Prachtige voorbeelden Dames !
Groetjes Doris

KarinsArtScrap zei

prachtige voorbeelden dames

Gr Karin

Cards en Box bij Lady M zei

wat een heel mooie voorbeelden zijn er gemaakt ik doe graag weer een keertje mee groetjes maartje

Maia zei

Schitterend jullie DT kaarten!
Ik doe graagmee met deze challenge.
Fijn weekend allemaal
Groetjes Maia

Anita van Merode zei

Prachtige voorbeelden! Leuk thema, doe graag mee.
Gr Anita

Ela zei

Mijn vintagekaartje staat er op. Mooie voorbeelden door het team gemaakt! Groetjes Ela

Ans Gilbert zei

Prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt, ik doe graag mee
groetjes,
Ans

Ans Gilbert zei

Prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt, ik doe graag mee
groetjes,
Ans

Epie zei

Wat mooie voorbeeldkaartjes DT
heb zin om mee te doen hoor !!
Fijn weekend van Epie xx

Caroline zei

Wat een prachtige kaarten!
Groetjes Caroline

Trijntje zei

prachtige voorbeelden zijn er gemaakt. vintage is altijd erg leuk. IK doe graag mee heb mijn kaart er bij gezet. groeten trijntje

Trijntje zei

IK heb er zelfs 2 kaarten bij gezet. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten trijntje

Nellie zei

Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
Groetjes, Nellie

Maia zei

Sorry ik vergat een 2 achter mijn inzending te zetten ...mijn vintage mannenkaart.
Groetjes en een fijne creatieve week allemaal!
Maia