Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 15 februari 2014

Sweet Baby Girl

Vandaag is het mijn beurt om een kaart te plaatsen op het HobbyVision Design team blog. Ik heb een babykaartje gemaakt waarbij ik de lijn van Pion Design - Sweet Baby heb gebruikt.



De basis van de kaart is gemaakt met de Shape Art mal label 470.713.107.
Deze heb ik nagetekend op het cardstock en het designpapier en daarna netjes uitgeknipt.
Achter de kaart de kaartenstandaard 6002/0290 van Noor! Design zodat hij netjes kan blijven staan.

Het voorste papier heb ik in het midden in punten geknipt en daarna voorzichtig omgekruld. Daarachter heb ik nog wat wondgaas verwerkt.
Onderlangs nog een kantje met witte parels.

Zie je links de pijlen? Die pijlen zijn bewerkt met Crackle Paint Picket Fence. Daarop speelt de woorden "A star (paperart) is born".

De Paper Art sterren heb ik bewerkt met embossingpoeder WOW Vintage Pink.

Verder voor de afwerking heb ik nog wat vlinders en tickets uit het scrappapier geknipt.

Wisten jullie dat er vandaag ook met deze Paper Art sterren een bloghop is op het Dutch Doobadoo blog?
Kijk snel en wie weet maak je wel kans op een leuk Dutch Doobadoo prijsje :-)

Wens jullie ook allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

Liefs Jenine xXx



2 opmerkingen:

Sylvia zei

Prachtige kaart en ik heb meegedaan met de bloghop, super leuk.

Groetjes Sylvia

chrilvian zei

prachtig