Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 26 februari 2014

For You!



Wat zijn die stans vellen van Hobby House gemakkelijk als je eens niet wilt inkleuren, of weinig tijd hebt. Dit plaatje van Sylvia zet heb ik uitgeknipt.  De basis is een tag gemaakt van craft papier van 8 bij 14 cm. Aan de zijkant heb ik de nieuwe franse lelie rand 6002/0291 geplakt zodat de tag iets breder word. Ik vind een mooie sierrand aan een tag echt geweldig mooi uitkomen!
Het dessin papier is van Grapic45- Secret Garden.
Aan de bovenkant heb ik een hoek mal 6002/0261 geplakt met een lint erdoor gestrikt. Het plaatje is tegen de rechthoek mal 6002-0146
 geplakt met natuurlijk her en der een bingokaartje 6410/0029. Her en der wat vlinders geplakt en ook een bloemen toef mag niet ontbreken. Ik heb nog wat veertjes 6002/0293 erbij geplakt. De tekst 6410/0021 heb ik gestempeld en als een banner uitgesneden. Alleen op de uiteinden lijm gedaan en zo een beetje bol opgeplakt.
 Op de 2de foto zie je hoe makkelijk de standaard 6002/0290 van Noor werkt. Je kunt hem ook plat maken door het klepje los te maken en dan de standaard plat op de kaart te leggen. Zo kun je hem gemakkelijk versturen.
Alle ge-emboste delen  heb ik met distress inkt bewerkt. Dit doe ik met de ink blending tool.
Ik hoop dat ik jullie weer geïnspireerd heb met deze creatie.
Liefs Tiets xx

Geen opmerkingen: